SHARE OUR ENTHUSIASM.

From the year 2000 to the present day, we have strived to fulfil our dream: to offer the best vacations on the Costa Blanca Norte. Such a dream would not be possible without our marvellous team of professionals.
Would you like to embark on this adventure?

We are looking for "Willy Fogs" who want to form part of this great expedition, no matter where they are from.
Committed professionals with inquiring minds who are really keen on getting ahead and on collaborating professionally in our various departments: booking management, maintenance, villa management, sales, administration, design, copy writing and photography.

We are looking for professionals from anywhere in the world who want to work and to share as part of a team what is a multidisciplinary, caring atmosphere, a great job in a small setting. Think global but act local!

The concept behind how we work is responsible and quality tourism for everyone, on the Costa Blanca Norte.  

Job offers

TÉCNICO DE MANTENIMIENTO
En Abahana siempre apostamos por las personas, y nos esforzamos por ofrecer a nuestros clientes las mejores estancias en la Costa Blanca Norte, algo que no sería posible sin nuestro gran equipo de profesionales de Mantenimiento, ¿Quieres formar parte de nuestro equipo?

GESTOR RESERVAS Y ATENCIÓN AL CLIENTE
Queremos incorporar a nuestro Equipo de Reservas a una persona apasionada por el turismo y el trato con personas, que quiera formar parte de un entorno multidisciplinar, colaborativo y en constante evolución. Si te emociona formar parte de una empresa que apuesta por el desarrollo profesional y el cuidado del detalle, queremos conocerte. ¿Quieres transformar procesos y dejar huella con tu trabajo? No somos una empresa común; buscamos talento que tampoco lo sea. Si crees que puedes aportar valor desde tu autenticidad y visión, esperamos con ilusión tu candidatura en la plataforma en la que nos has encontrado. ¡Únete a nosotros para redefinir juntos la excelencia operativa!

AUXILIAR ADMINISTRATIVO
Queremos incorporar un Auxiliar Administrativo para incorporarse a un equipo dinámico y colaborar tanto en el área jurídico-fiscal como en el departamento económico-financiero. La persona seleccionada será responsable de apoyar en la gestión documental, el procesamiento de información contable y fiscal, la atención a requerimientos internos y externos, así como en la elaboración de informes administrativos. Este puesto requiere una actitud proactiva, habilidades organizativas y capacidad para adaptarse a un entorno con múltiples tareas.

DO YOU WANT TO BE PART OF THE ABAHANA TEAM?
At Abahana we always bet on talent, therefore, if you are interested in joining our team and want to tell us who you are, you can do so from here by accessing our job portal. Administration, Booking Agent, Maintenance and Quality Control Technician are some of the positions we develop at Abahana.